Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Elektronik cihazların karbon salımını güneş enerjisiyle nötrleyen platform Türkiye’ye açıldı
- Mehmet Karaman
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
195 ülkenin imzacısı olduğu Paris Anlaşması'yla 21. yüzyılın ortaları olarak belirlenen karbon nötr olma hedefine…
Dünya tarımına yön veren 684 firma Antalya’da bir araya geldi
- Mehmet Karaman
- 24 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Aralarında Hindistan’ın da yer aldığı toplam 31 ülkeden 684 firmanın katıldığı 23. Growtech Antalya Tarım…
İstanbul Havalimanı’nda ücretsiz ve sınırsız internet erişimi
- Mehmet Karaman
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
İGA İstanbul Havalimanı yolculara sınırsız ve ücretsiz internet erişimi sunmaya başladı.